Na začiatku
... je vždy myšlienka: "Zorganizovať event, ktorý zmení zábavu na zážitok"
Môže to byť však aj jej variácia, ako napríklad potreba zabezpečenia barových centier alebo len zapožičanie inventáru na svoj firemný večierok. A my sme tu práve pre takéto myšlienky. Na eventovej scéne pôsobíme od roku 2012 a za ten čas sme získali množstvo cenných skúsenosti. Na našej práci nám záleží, preto ku klientom, s ktorými spolupracujeme, pristupujeme individuálne a zodpovedne. Kto sa však veľa pýta, veľa sa dozvie. Nebojte sa nás obrátiť a dohodnúť si úvodnú konzultáciu, ktorá je navyše bezplatná. Stačí, ak nás kontaktuje telefonicky prípadne ak vyplníte kontaktný formulár a pošlete nám vašu požiadavku či predstavu a práca na vašom evente sa môže začať.


Úvod
Na úvod spoločne prejdeme to najdôležitejšie - produkciu a programovú štruktúru
Poradíme vám ohľadom technického zabezpečenia - od výstavby pódií, VIP zón, odporučíme vhodnú zvukovú techniku. Poradíme vám so zostavením pútavého programu a jeho správnym načasovaním, aby to na akcii stále žilo. Organizačné zabezpečenie zahŕňa aj booking umelcov a zapracovanie ich požiadaviek. Komplexne a na mieru riešime aj barové centrá. Vrásky vám nemusí robiť ani zabezpečenie kvalifikovaného personálu. Vieme sprostredkovať SBS službu, barmanov, hostesing a podporný staff.
Priebeh
Na stretnutí si ešte určíme, o aký typ podujatia pôjde
Technická konzultácia sa v prípade outdoorových alebo indoorovych podujatí môže mierne líšiť. Vy nám poviete, čo potrebujete, my vyriešime zvyšok. Spoločne nastavíme celkový time management. Dohodneme si miesto, kam jednotlivé veci treba doručiť, zabezpečíme montáž a demontáž zapožičaného mobiliáru. Okrem iného ak organizujete event po konzultácii zistíte či event potrebuje zapožičať aj časti mobiliáru alebo inventáru.


Možné situácie
Po konzultácii už budete vedieť, že ...
Ak organizujete event a hľadáte firmu, ktorá vám zabezpečí kvalitný barcatering, je dôležité definovať si počet a veľkosť barových centier či barových jednotiek. Ich súčasťou bývajú chladničky a mrazničky, výčapné jednotky, pivné sety, stand-by stoly. V prípade záujmu zastrešujeme aj dodanie vratných pohárov. Výnimkou nie je ani nastavenie počtu osôb v obsluhe, teda koľko barmanov si jednotlivé barové centrum vyžaduje, prípadne či sa na váš event hodí aj hostesing. Starosti vám nemusí robiť ani obsah a návrh nápojových lístkov. Po dohode zaobstaráme alko aj nealko nápoje, kávu, limonády či miešané drinky.
Po evente
Event bol skvelý, ale čo nasleduje po ňom?
Ku každému, aj k vášmu, podujatiu sme pristupovali individuálne. Osobne sme dohliadali na hladký priebeh eventu. Krízové situácie sme vyriešili promptne a s chladnou hlavou. Zakladali si na otvorenej komunikácii a zodpovednosti. Každú spoluprácu po ukončení sme aj vyhodnotili a záverečný report sme vám odovzdali priamo do rúk.
